Besplatna dostava za porudžbine preko 10.000 dinara
Besplatna dostava za porudžbine preko 10.000 dinara

Uslovi poslovanja i Politika privatnosti

Opšti uslovi kupovine

Na osnovu odredbe čl.13. i čl.27. Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 62/2014,6/2016 – dr. zakon i 44/2018 – dr. zakon) DiScent Trgovina na veliko i malo parfimerijskim i kozmetičkim proizvodima, Rodoljuba Čolakovića 10, 11130 Kaluđerica, matični broj: 66425835,PIB: 112894997, svoje korisnike I potrošače
OBAVEŠTAVA o Opštim uslovima korišćenja i kupovine posredstvom internet sajta www.orijentalnimirisi.rs

Poštovani korisnici,
U cilju zaštite vaših potrošačkih prava ovim putem vas obaveštavamo da prilikom svake vase posete I kupovine na našem zvaničnom web sajtu www.orijentalnimirisi.rs, važi pretpostavka da ste upoznati I da prihvatate uslove kupovine koji su detaljnije predstavljeni u daljem tekstu. Molimo vas da ih pažljivo pročitate, a za sve nedoumice možete se obratiti putem email-a kontakt@orijentalnimirisi.rs

Izjava o zaštiti podataka o ličnosti

U cilju uspešne obrade vaše narudžbine, potrebno je da nam pružite određene podatke kao što su vaše ime i prezime, adresa, e-mail, kontakt telefon.
Uz pomoc tih podataka bićemo u mogućnosti da vam na efikasan način isporučimo željenu robu i da vas obavestimo o trenutnom statusu vaše narudžbine. Pored navedenih podataka, prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju, dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših korisnika.

Opis proizvoda

DiScent garantuje za kvalitet i poreklo svojih proizvoda.
Svi proizvodi koje ćete pronaći na našem sajtu su originalne robne marke.
Fotografije proizvoda su date informativno i ne možemo da garantujemo da bezuslovno verno prikazuje izgled proizvoda.
Ukoliko želite dodatne informacije o proizvodu, molimo vas da pre kupovine kontaktirate na kontakt@orijentalnimirisi.rs
U slučaju da se dogodi da proizvod koji ste kupili ima neki nedostatak , garantujemo da će vaša prava kao potrošača biti zaštićena u svemu u skladu sa važećim zakonskim propisima.

Cene proizvoda

Sve cene prikazane na našem sajtu su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Troškovi isporuke se naplaćuju u fiksnom iznosu koji je posebno naveden prilikom kupovine. Obavezujemo se da Vam proizvod isporučimo po ceni o kojoj ste informisani prilikom potvrde Vaše narudžbine, i sve eventualne izmene cena konkretnih proizvoda koje ste naručili neće uticati na vrednost Vaše kupovine.
Dostava je moguća isključivo na teritoriji Republike Srbije, bez teritorije Kosova i Metohije.

Način preuzimanja

Naručeni proizvodi isporučuju se kurirskom službom navedenoj prilikom kreiranja porudžbine.

VAŽNA NAPOMENA!

Preporučujemo vam da pre preuzimanja, utvrdite stanje pošiljke.

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu vidljiva na transportnom pakovanju konstatujete pre preuzimanja pošiljke. Ukoliko na transportnom pakovanju uočavate oštećenja, zamolite kurira da sačeka da pošiljku otvorite i proverite da li je oštećenje pošiljke uzrokovalo i oštećenje dostavljenih proizvoda.
Ukoliko propustite da utvrdite oštećenja pre preuzimanja, preporučujemo vam da u roku od 24 sata od isporuke kontaktirate kurirsku službu koja vam je isporučila paket kako biste sastavili zapisnik o oštećenjima. Poštovanjem ove procedure vaša prava će biti zaštićena na najefikasniji način.

Način plaćanja

Plaćanje se vrši kurirskoj službi, pri isporuci. Pošiljku plaćate kuriru koji vam isporučuje pošiljku.

Reklamacije

Reklamacija je zakonom regulisani postupak rešavanja prigovora kupca zbog nedostataka na isporučenom proizvodu. Ukoliko na proizvodu koji ste naručili i preuzeli postoji neki proizvodno tehnološki nedostatak ili skrivena mana i kada vam taj nedostatak otežava ili onemogućava upotrebu proizvoda na uobičajeni način, imate pravo da podnesete reklamaciju u cilju otklanjanja ovog nedostatka u roku od 6 meseci od dana preuzimanja.

Razlogom za reklamaciju ne smatraju se sledeći slučajevi: Nedostatak na proizvodu je nastao nakon preuzimanja, kao posledica vaše radnje; Ukoliko je nedostatak neznatan; Ukoliko na preuzetom proizvodu postoji nedostatak, ali ne utiče na upotrebljivost proizvoda na uobičajeni način; Postojanost, mirisna nota i intenzitet parfemskih proizvoda Vam se ne dopadaju (Postojanost , mirisna nota i intenzitet mirisa u najvećoj meri zavisi od interakcije parfemske formule sa osobenostima vaše kože i individualna je); Ukoliko je proizvod ispravan.

U slučaju da ste dobili pogrešan proizvod, zamenu za ispravan izvršićemo u potpunosti o našem trošku

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori Potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor Prodavca na reklamaciju mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu Potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost Potrošača. S toga će Potrošač svoju saglasnost dati u najkraćem mogućem roku od momenta prijema odgovora Prodavca na reklamaciju, kako bi Prodavac mogao da reši reklamaciju u gore spomenutom zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnosti Potrošača smatraće se jednim od objektivnih razloga zbog kojih Prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u zakonskom roku.

Ukoliko Prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu Potrošača u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti Potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju ce Potrošač dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Prodavac se obavezuje da će svaku robu čija reklamacija nije rešena u dogovorenom roku zameniti novim, istim ili odgovarajućim artiklom. Ukoliko Potrošač ne prihvati zamenu artikla za drugi odgovarajući, Potrošaču će biti vraćen iznos kupoprodajne cene.

Za sva vaša pitanja i nedoumice možete nam se obratiti na kontakt tel. 065/341-4606

Odustanak od ugovora zaključenog posredstvom interneta

Ukoliko ste se iz nekog razloga predomislili ili odustali od kupovine imate pravo da vratite kupljeneproizvode, a mi ćemo vam vratiti vaš novac (umanjen za troškove isporuke). Potrošač koji odustaje od ugovora snosi troškove transporta prilikom povrata robe!   

Molimo vas da pročitate uslove za ostvarivanje prava na jednostrani raskid ugovora koji su izloženi u nastavku:

  1. Roba koju nam vraćate mora biti neoštećena,neotpakovana i nekorišćena! (Pravo na odustanak od kupovine na daljinu vam daje pravo da pogledate proizvod kao da ste bili u prodavnici a ne i da ga besplatno koristite)
  2. Od dana kada vam je roba isporučena nije proteklo više od 14 dana (računajući i neradne dane)
  3. Obavestili ste nas i popunili ste Obrazac za jednostrani raskid
  4. Upakovali ste proizvod pre transporta na adekvatan način koji umanjuje opasnost od njihovog oštećenja tokom transporta
  5. Uz proizvod ste priložili sva dokumenta koja su vam predata prilikom isporuke (račun, otpremnica i sl)
  6. Potvrdili smo prijem pošiljke koja ispunjava uslov za povrat novca

U roku od 14 dana od prijema urednog artikla biće Vam vraćen plaćeni iznos za proizvod uplatom na račun koji ste naveli u Obrascu za jednostrani raskid.

Proizvodi se vraćaju na sedište firme, sa koje su i poslati (podaci dostupni na računu, adresnici i uslovima korišćenja a na zahtev biće dostavljeni naknadno)

VAŽNE NAPOMENE!

Molimo vas da na adekvatan način upakujete proizvode koje želite da vratite.Nismo odgovorni za oštećenja koja nastanu zbog toga što artikle koje želite da vratite niste na odgovarajući način upakovali pre transporta. Moguće je da će nam proizvod usled toga biti dostavljen kao oštećen i nećemo moći da vam omogućimo jednostrani raskid i povrat novca. Obaveštavamo vas da u slučaju jednostranog raskida, u skladu sa zakonskim normama, vi snosite troškove transporta prilikom povrata robe.

Semplovi – probni uzorci – testeri

Semplovi – probni uzorci – testeri nisu predmet prodaje na sajtu već su stvar naših mogućnosti i dobre volje. Ne mogu se kupiti posebno ukoliko ne stoje izlistani u prodavnici i nisu predmet i obaveza kupovine, reklamacije i odustanka od kupovine. Zadržavamo pravo da ih ne pošaljemo uz kupovinu proizvoda na sajtu. Ako ste dobili bilo kakav uzorak – sempl – tester prilikom kupovine na sajtu i pri tom želite da odustanete od kupovine na daljinu, niste u obavezi da iste vratite.

Opšti uslovi

DiScent zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni.
Smatra se da su korisnici upoznati sa promenama opštih uslova prilikom svake porudžbine.

Prodavac može prekinuti redovno funkcionisanje sajta ili njegovog dela, ukoliko je to neophodno kako bi se sprovelo redovno održavanje, ispravile greške ili učinile druge izmene.

Prodavac nije odgovoran za bilo kakvu štetu koju Potrošač i/ili treće lice može pretrpeti usled grešaka u radu sajta i/ili usluga ili usled virusa ili drugih zlonamernih softvera koji mogu biti instalirani na Vašem uređaju tokom korišćenja sajta, uključujući bilo kakve posledične troškove održavanja, popravke ili ispravke Vašeg hardvera ili softvera. 

Zadržavamo pravo da ograničimo ili prekinemo pristup ovom sajtu i/ili odgovarajućim uslugama ukoliko Potrošač i/ili treće lice isti koriste na način kojim se povređuju propisi, ova Prava i obaveze prodavca i potrošača ili odgovarajući dodatni uslovi ili politike Prodavca, uključujući, na primer, povredu autorskih prava, poslovne tajne ili drugih prava intelektualne svojine ili povredu privatnosti i drugih prava ličnosti, itd.

Potrošač i/ili treće lice ne sme koristiti sajt za nezakonite svrhe ili na nezakonit način. Sajt i svi srodni materijali mogu biti zaštićeni pravima intelektualne svojine. Bez naše prethodne pisane dozvole ne smete umnožavati bilo koje materijale dostupne preko Veb-sajta, uključujući preuzimanje, redistribuiranje i indeksiranje materijala ili bilo koje srodne radnje, bilo manuelno ili korišćenjem automatizovanih sistema ili tehnologije.

Potrošač sajt www.orijentalnimirisi.rs koristi dobrovoljno.

Sajtom www.orijentalnimirisi.rs upravlja Dejan Đorđević PR DiScent, Rodoljuba Čolakovića 10, 11130 Kaluđerica, PIB:112894997, MB:66425835

Sajt prikazuje logotipe i druge robne i uslužne marke, odnosno žigove, koji su u vlasništvu Prodavca. Sajt sadrži i robne ili uslužne marke trećih lica. Svi ovi žigovi su u vlasništvu njihovih vlasnika, a svaki korisnik sajta je saglasan sa tim da ih neće koristiti ili na bilo koji način prikazivati bez prethodnog pisanog odobrenja vlasnika predmetnog žiga.

Isključenje odgovornosti. Prodavac je posvećen održavanju sajta i njegovom pravilnom funkcionisanju, ali nije odgovoran i ne može se smatrati odgovornim za bilo kakve eventualne nedostatke koji mogu postojati na sajtu i/ili u njegovom funkcionisanju, kao ni za njihove eventualne posledice. Sajt može imati tehničke nedostatke, sadržati slovne greške ili malver, ili može biti zastareo ili neažuran.

Ažuriranja

S vremena na vreme možemo izmeniti ovu politiku kako bi ona bila u skladu sa zakonskim zahtevima i načinom našeg poslovanja

Internet sajtovi treće strane

Web stranice mogu sadržati linkove ili reference ka drugim web stranicama. DiScent nema kontrolu nad ovim web stranicama. DiScent Politika privatnosti se ne odnosi na ove web stranicei nismo odgovorni za politiku privatnosti ovih web stranica. Preporučuje se da sagledate politiku privatnosti web lokacije svaki put kada posetite web lokaciju. Ako smatrate da se linkovi odnose na web stranice koje se bave nezakonitom radnjom, molimo Vas da nas o tome obavestite

Upotreba kolačića (cookies)

Internet stranica www.orijentalnimirisi.rs može koristiti kolačiće (cookies) da bi stranica radila pravilno, za analizu korišćenja, da bi se mogla izvršiti dalja unapređenja stranice, radi poboljšanja iskustva korisnika.

Politika privatnosti – POLITIKA O ZAŠTITI PODATAKA O LIČNOSTI KUPACA

Potrošač zaključenjem Ugovora na daljinu sa Prodavcem i/ili isplatom kupoprodajne cene potvrđuje da ima minimum 15 godina života.

U ovoj Politici privatnosti Vas obaveštavamo o osnovima prikupljanja ličnih podataka, vrsti podataka koje prikupljamo, načinima prikupljanja, obrade, korišćenja, otkrivanja i prenosa Vaših ličnih podataka

Sve informacije su sigurne i nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu bez zakonskog osnova, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbedno poslovanje i saradnju.

Molimo da pažljivo pročitate ovu Politiku privatnosti i sve informacije koje su u njoj sadržane s obzirom da određene vaše lične podatke prikupljamo u situacijama kada kreirate porudžbinu na našem sajtu, kada koristite naše usluge ili kada posećujete naš internet sajt.

KOJE PODATKE O LIČNOSTI PRIKUPLjAMO I KADA IH KORISTIMO

DiScent – www.orijentalnimirisi.rs prikuplja Vaše lične podatke u sledeće svrhe:

  • Kupovina na našem web shopu;
  • Omogućavanje popusta i pogodnosti stalnim korisnicima
  • Slanja e-mailova i SMS-ova sa informacijama o popustima, posebnim akcijama, dobijanju vaučera na određeni iznos za kupovinu proizvoda i drugim pogodnostima.
  • Da bi vas kontaktirali (u slučaju slanja odgovora na zahtev, pritužbu, ili reklamaciju)
  • Da bi unapredili kvalitet naših usluga
  • Da podnosimo tužbe i branimo se od utuženja
  • Radi bezbednosti na radu uz praćenje pristupa poslovnim prostorijama
  • Da bi poštovali zakonske obaveze

Vaše podatke prikupljamo prilikom on – line kupovine, od Vas ćemo uzeti i koristiti samo one informacije koje su neophodne da bi se pružila usluga prodaje. Ovo može da uključuje podatke o ličnosti kao što su: ime i prezime, adresa na koju se isporučuje proizvod, ime i prezime lica kome se isporučuje naručeni proizvod (ako lice kome se isporučuje nije naručilac), adresa pravnog lica ukoliko je isporuku potrebno izvršiti u prostorijama pravnog lica u kojem primalac radi, broj mobilnog telefona, e-mail adresa, datum kupovine, broj tekućeg računa radi uplate povraćaja novca u slučaju usvajanja reklamacije.

Prilikom davanja podataka o primaocima pošiljke, Vaša je odgovornost da predstavite primaoca, u procesu prikupljanja podataka radi pružanja usluge isporuke pošiljke i objasnite kako ćemo mi koristiti njegove podatke o ličnosti, kao što je predviđeno ovom Politikom o zaštiti privatnosti. Na Vama je odgovornost da pribavite njegovu/njihovu saglasnost da biste podelili njihove podatke sa nama i da ih obavestite o uslovima obrade njihovih podataka, kao što je predviđeno ovom politikom.

Takođe, možemo čuvati komunikaciju koju imamo sa Vama. To radimo u skladu sa zakonima, kako bi nam pomoglo da nadgledamo i unapređujemo kvalitet naših usluga korisničke podrške, da podnosimo tužbe i branimo se od utuženja, kao i da ispunimo zakonske obaveze kojima podležemo.

Vaše podatke o ličnosti ćemo prikupljati, koristiti i deliti samo kada za to postoji odgovarajući pravni osnov

U slučaju da nas neki državni organ koristeći prava koja su mu dana u važećim Zakonima RS, obaveže na dostavu podataka o korisnicima ovog sajta, mi ćemo tu zakonsku obavezu izvršiti. O tome ćemo pismenim putem obavestiti korisnika uz traženje njegove prethodne saglasnosti o tome, osim u slučaju kada nam državni organ svojom punovažnom, pismenom odlukom ne oduzme to pravo.

Period čuvanja podataka

Čuvaćemo Vaše podatke o ličnosti onoliko koliko zakon propisuje. Ako to zahtevaju propisi, određeni podaci se čuvaju duže ili trajno. Prikupljeni podaci čuvaju se do ispunjenja pružanja usluge, odnosno pet godina od isteka poslovne godine u kojoj je izvršeno plaćanje, a u skladu sa obavezom propisanom Zakonom o računovodstvu.
Ukoliko ste korisnik Kartice, Vaše podatke o ličnosti ćemo čuvati tokom perioda korišćenja Kartice.
Kada koristimo vaše podatke u cilju slanja e-mailova i SMS-ova sa informacijama o popustima, posebnim akcijama i drugim pogodnostima prikupljene podatke ćemo čuvati do uskraćivanja Vaše saglasnosti.
U slučaju slanja pritužbe ili reklamacije zahtevi za se zadržavaju do konačnog rešenja zahteva.
Kada posebni rokovi čuvanja podataka nisu propisani zakonom, Vaše podatke čuvamo u skladu sa načelom proporcionalnosti i načelom ograničenja čuvanja podataka predviđenih zakonom koji uređuje zaštitu podataka o ličnosti.

Sve informacije moraju biti date licu na koje se podaci odnose pre nego što započne obrada, bez obzira da li je te podatke zahtevalo. Ako se obrade nepotpuni ili netačni lični podaci, lice na koje se podaci odnose može u svako doba zatražiti da se podaci ispravljaju ili dopunjuju. Nakon isteka perioda čuvanja podataka i kada ne postoje drugi legitimni razlozi za čuvanje podataka, podaci se brišu. U slučaju nezakonite obrade, a lice na koje se podaci odnose odbija brisanje i umesto toga traži ograničenje upotrebe podataka

Korpa